Υπήρξε
κάποτε μια εποχή που κάθε εργαζόμενος, ανεξάρτητα από τη δουλειά ή τη θέση του
ήταν υποχρεωμένος να φοράει κοστούμι. Κάθε επαγγελματική δραστηριότητα είχε
κατά ποιο τρόπο τη στολή της. Τις περισσότερες φορές υπήρχε μια ομοιομορφία τόσο
σε στυλ όσος και σε χρώμα.
Στην εποχή
μας, υπάρχουν τόσες διαφορετικές ερμηνείες του τυπικού και του casual για τη
δουλειά, που δεν είναι πάντα εύκολο να τα διαχωρίσετε, αν δεν είστε ενήμεροι
για το περιβάλλον.
Το ντύσιμο
στην εργασία μας είναι ένας κώδικας επικοινωνίας τόσο εσωτερικά όσο και στην
επαφή με το πελατειακό κοινό.
Το ντύσιμο μάς
προετοιμάζει για τον ενδεχόμενο ρόλο που επιζητάμε. Ο τρόπος που φροντίζουμε,
ντύνουμε και παρουσιάζουμε τον εαυτό μας μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε
πιο καλά με αυτόν. Με το σωστό ντύσιμο δείχνουμε ότι έχουμε κατανοήσει τους
άγραφους και μη κανόνες ενός επαγγελματικού χώρου και μπορούμε να τους
υπακούμε.
Τα τελευταία
χρόνια, καθώς οι εταιρείες έχουν πιο ελεύθερο κώδικα ντυσίματος, το να
αποκρυπτογραφήσεις αυτό ακριβώς που θεωρεί η διεύθυνση της ως επιτυχημένο
ντύσιμο δείχνει ότι καταλαβαίνεις πώς αυτή λειτουργεί και πως έχεις
εναρμονιστεί με την κουλτούρα της.
Το
σημαντικότερο είναι να βρείτε το δικό σας μοναδικό στιλ που θα σας κάνει να
αισθάνεστε άνετα και κυρίως με αυτοπεποίθηση. Είναι η ταυτότητα σας .
Προσωπική
άποψη όπως ένα προϊόν έχει περιτύλιγμα έτσι και ο καθένας μας με την επαγγελματική του εμφάνιση προσδιορίζει από
μόνος του την ΑΞΙΑ του.
Νίκων Μάρρας
Σύμβουλος
επιχειρήσεων
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου